Raktažodžių paieška
Parenkite pirmąjį savo elektroninės parduotuvės raktažodžių sąrašą
Atsižvelgiant į Jūsų elektroninės parduotuvės ar kitos internetinės svetainės turinį Jums reikia atrasti visus galimus variantus t.y. raktinius žodžius ar žodžių frazes, kuriomis Jūsų būsimi klientai galėtų ieškoti jūsų siūlomos prekės paieškos sistemomis (na tarkim, kad ir per google). Pasitelkite ir draugų pažystamų pagalbą: trumpai pasakykite kuo jūs ketinate prekiauti ir paklauskite kokiomis frazėmis ar žodžių junginiais jie ieškotų minėtų prekių ar paslaugų. Tai jums padės atrasti naujų raktinių žodžių apie kuriuos Jūs dar net nepagalvojote. Geriausias būdas surašyti visus raktinius žodžius ir raktinių žodžių junginius tai yra Microsoft offfce produktas - Excel‘is. Kodėl...? Nes vėliau Jums reiks atlikti tam tikrus paskaičiavimus, kad atrinkti geriausius raktinius žodžius.
Atraskite ne tik pavienius raktažodžius, bet ir jų junginius
Kaip pabaigsite sąrašą su vienu raktiniu žodžiu, kuri atitiks Jūsų elektroninės parduotuvės ar internetinės svetainės turinį, tuomet paieškokite ir raktinių žodžių junginių, Žinoma tie žodžių junginiai taip pat taps jūsų raktažodžiais, bet savaime aišku, kad ir šie žodžių junginiai privalo atitikti Jūsų svetainės ar elektroninės parduotuvės turinį.
Taip pat vertėtų pamastyti kaip Jūsų prekes ar paslaugas ieškos skirtingo amžiaus žmonės, skirtingo išsilavinimo ir pan. Pavyzdžiui jeigu Jūs prekiausite mp3 grotuvais su radija tai jaunesnės kartos žmonės galbūt ieškos su raktiniu žodžiu „mp3 grotuvas“, o vyresnio amžiaus žmonės gal naudos raktinį žodį „radija su ausinėmis“ arba „ausinuskas“. Na tai nėra geriausias pavyzdys, bet manau supratote mintį.
Pašnipinėkite savo konkurentus
Vienas iš būdų atrasti gerų raktažodžių Jūsų elektroninei parduotuvei – konkurentų analizė. Nepraleiskite progos „pasiskolinti“ gerų raktažodžių iš Jūsų konkurentų.
Pasinaudokite google paieška. Jeigu Jūs ketinate prekiauti kompiuteriais,tiesiog google parašykite kompiuteriai ir sąrašo viršuje Jums parodys geriausiai optimizuotas svetaines su raktiniu žodžiu „kompiuteriai“
Pasirinkite vieną iš pirmųjų konkurentų URL adresų, nukopijuokite. Tuomet eikite į Google Keyword Tool (https://adwords.google.com/select/KeywordToolExternal) įkopijuokite minėtą svetainę ir google Jums sugeneruos tos svetainės ar elektroninės parduotuvės raktažodžių sąrašą. Tai tikrai Jums padės atrasti daugiau ir naujų raktinių žodžių.
Prisiminkime, kas yra TITLE ir kur jis matomas:
Peržiūrėkite konkurentų elektroninės parduotuvės, internetinės parduotuvės ar paprastos svetainės kodą (SOURCE), paprasčiausias būdas t.y. paspausti klavišus Crtl+U. Pamtysite puslapiokoduotę arba pradinį tekstą.
Ko ieškoti:
<title>Raktažodžių parinkimas | raktažodis | keyword | raktinis žodis</title>
<meta name="keywords" content="Raktažodžių parinkimas, raktažodis, keyword, raktinis žodis" />
<meta name="description" content="Rakatžodžių parinkimas" />
<title>Raktažodžių parinkimas | raktažodis | keyword | raktinis žodis</title> - matomas tiek elektroninės parduotuvės lankytojams, tiek paieškos sitemų „robotams“. Čia paprastai būna patys svarbiausi raktažodžiai.
<meta name="keywords" content="Raktažodžių parinkimas, raktažodis, keyword, raktinis žodis" /> - Pamtysite papildomus raktažodžius, kurie yra skirti ne elektroninės parduotuvės lankytojams, o tik paieškos sistemų „robotams“.
<meta name="description" content="Rakatžodžių parinkimas" /> - pamatysite, kaip Jūsų konkurentai trumpai aprašo savo elektroninę parduotuvę, bei kur ir kaip panaudoja savo pagrindinius raktažodžius.
Papildomi raktažodžiai su dažniausiai pasitaikamomis klaidomis
Noriu atkreipti dėmesį, kad pvz.: raktažodis limuzinų nuoma ir limuzinu nuoma (be ų nosinės) yra skirtingi raktažodžiai. Todėl nepamirškite įtraukti ir tokius raktažodžius ar raktažodžių grupes su dažniausiai pasitaikamomis klaidomis. Kalidomis, kaip žodis be nosinės, vietoje ė rašoma e ir t.t. Tiesiog pabandykite į google įvesti raktažodį su klaidele ir pamatysite kiek gausite rezultatų.
Papildomi raktažodžiai su vietovės pavadinimu
Kartais labai pravartu kuriant raktažodžius grupę į ją įtraukti ir vietovę, Pvz.: jeigu mes nuomuojame limuzinus Vilniuje, tad kodėl nepadarius raktažodžio: „limuzinų nuoma Vilniuje“. Tikrai dauguma žmonių paieškos sitemose nurodo ir miestą ar vietovę, kurioje jie nori tam tikros prekės ar paslaugos.
El-parduotuvės, internetinės parduotuvės kūrimas, o SEO patarimai Jums nemokamai.
Rašyti komentarą